سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیم کشی معیوب در لباسشویی

استدلال دیگر برق بدنه لباسشویی که خیلی هم اساسی میباشد، فساد و معیوب بودن سیم کشی این دستگاه است. به همین خیال و خاطر هم همیاران ما در نمایندگی لباسشویی الجی در مشهدبه یوزرها پیشنهاد میکنن که مدام سیم کشی این دستگاه رو با تمرکز محاسبه نمایند. اگه روکش سیم ها از دربین رفته باشه یا این که مبتلا پوسیدگی باشد، این احتمال وجود داره که بدنه ی ماشین دارنده برق گردد و خطراتی رو برای شما ساخت و ساز نماید. با تصحیح سیم کشی، نقص‌ حل می گردد.

فساد موتور

یه وقتایی ممکنه موتور نیم سوز بشود و به بدنه هم وصل باشد. در‌این وضعیت، حتما بدنه ی لباسشویی ال جی برق دارااست و در صورتی‌که لمسش نمائید، ممکن میباشد به شما زخم رسد. سفارش میکنیم در این زمینه مسلما از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج امداد بگیرید. تعمیر یا این که بده بستان موتور در‌این موقعیت، ایراد گزینه گفت و گو رو برطرف میکند.

فساد پریز برق

گهگاه برق بدنه لباسشویی به یه ادله بی آلایش ساخت می‌شود و آن عامل فساد پریز گزینه به کار گیری در دستگاه میباشد. بدین ترتیب درصورتی که مشاهده کردید که بدنه ی ماشین لباسشوییال جی شما برق داراست، مسلما پریز رو نظارت فرمایید و مطمئن گردید که سلامت میباشد. اگه پریز ایراد داشت، آن را بده بستان نمائید یا این که از یک پریز دیگر برای پر‌نور کردن دستگاه به کار گیری نمائید.

دوشاخه ی دستگاه

یک کدام از دیگر از دلایلی که میتونه منجر ساخت و ساز برق در بدنه ی لباسشویی گردد، فساد دو شاخه ی این دستگاه میباشد. زنگ زدگی این نصیب یا این که حاد بودنش، به شدت خطرناک و در این‌حالت، بایستی مطلقا دو شاخه رو ردوبدل فرمایید. از طرفی، وخیم بودن و یا این که حتی از فی مابین رفتن روکش سیم ها، می‌تواند خلل ساز باشد. برای رفع خلل در این‌حالت، می بایست کابل یا این که دو شاخه ی دستگاه رو با قطعات تندرست و تازه ردوبدل نمائید.