سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی جدی نمیگیرید

 

نکاتی پیرامون استعمال از ماشین لباسشویی

خطا کردن در موضوع شستشوی بسیار ساده می باشد در‌این متن نمایندگی لباسشویی الجی در مشهد تعدادی از اشتباهاتی که در ارتباط شستشو بایستی به خیال و خاطر داشته باشیم می‌پردازیم.

شست و شوی خرقه ها با ماشین لباسشویی بسیار بی آلایش به نظر می‌رسد ،قرار دادن لباسها داخل ماشین و اضافه کردن صابون و بعد روشن کردن ماشین البته ممکن میباشد در همین حین اشتباهاتی شکل دهد که به سادگی موجب خرابی خرقه یا ماشین می شود پس برای غربت از این نقص‌ باید نکاتی را دانسته و رعایت نمائید.

استفاده از ماشین لباسشویی

اشتباهاتی راجع به استفاده از ماشین لباسشویی

نکاتی که در به کار گیری از ماشین لباسشویی باید جدی گرفت

ماشین لباسشویی پر جنجال مشکل ساز می شود!

تق تق کردن ماشین هنگامی ماشین لباسشویی جدیدی میخرید در آغاز بایستی آن را روی سطح صاف و مناسب نصب کنید ماشین زمانی بلرزد یا تق تق کند بایستی ماشین را بده بستان یا هزینه زیادی را صرف تعمیر آن فرمائید پس بهتر می‌باشد مطلقا هنگام نصب از نمایندگی معتبر درخواست یاری نمائید و تا هنگامی که فرد دارای تخصص ماشین لباسشویی را نزد شما امتحان نکرده از ان به کارگیری نکنید.

زیپ های باز خرقه ها را ببندید

وقتی خرقه ها را بازیپ یا گره باطن ماشین میریزیدحتمن زیپ را ببندید که درب ماشین را خراش نیندازد و جامه های دیگر وخیم نکند.

بیش ازحد پودر استعمال نکنید

درصورتی که میخواهید پس از شستشو خرقه های پاک داشته باشید طبق فرمان از پودر شوینده استعمال نمائید بیشتر از حد مجاز به کارگیری از ماده های شوینده عمل ماشین را مختل میکند.

استفاده از ماشین لباسشویی

نکات اساسی به کارگیری از ماشین لباسشویی

لباس ها را باطن ماشین لباسشویی جمع نکنید

 

انباشته کردن لباس های آلوده و کثیف باطن ماشین 1 تا 2 روز موجب بوی بد در نزدیکی میگردد که چندان دیدنی نیست همیشه بعداز شستشو در ماشین را باز بگذاریدتاخشک شود در حالتی که ماشین لباسشویی بوی بدی اعطا کرد با نصف فنجان جوش شیرین ماشین را ضدعفونی و بشویید.

ماشین لباسشویی را با پاک کننده های خانگی ضدعفونی فرمایید

یک فنجان سرکه و جوش شیرین را درون ماشین بریزید و ماشین را روشن نمائید تا چرخ کوتاهی بزند.

شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی اصلی می‌باشد

آیا میدانستید که همگی ماشین ها فیلتر دارا‌هستند فیلتر ماشین را بیرون بیاورید و بشویید که از انسداد آن هجران کرده باشید در صورتیکه نمیدانید فیلتر کجاست به دفترچه آن مراجعه‌کنید و همینطور آبهایی که درون درب جمع شده را پاک کنیدتابوی بدی نگیرد آنگاه دکمه شست وشو را بزنید تا ما‌نده پودرها شسته گردد.