سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی معایب و محاسن ظرفشویی ال جی

• یک مورد خوب و بهتر اکثر ماشینهای لباسشویی این میباشد که شما می‌توانید آنها‌را با تاخیر پر‌نور فرمایید. بدین مضمون‌ که در صورتی‌که شما مایل باشید که از ماشین خویش در زمانهایی که مصرف برق در کمترین مقدار میباشد (نصفه های شب)، به کارگیری نمایید، با فعال کردن آیتم تاخیر در شستسو به‌این غرض برسید. کافی میباشد لباسها را درون لباسشویی قرار دهید، شوینده را بیافزایید و دستگاه را تهیه و تنظیم نمایید که چه وقتی استارت به شستشو نما ید.

این مقاله به اینکه درصورتی که شما لباسهایتان را به طور سنتی (با دست) شستشو دهید، گرفتاری فرزندانتان موضوعی بود که مدام به آن تامل می کردید. به لطف ماشینهای لباسشویی این نگرانی برطرف گردیده است و دیگر به هنگام خرقه شستن از فرزندانتان بدور نخواهید شد نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد و غصه آنان‌را نخواهید خورد. با پباده سازی این ماشینها، شما دیگر نیازی وجود ندارد نگران فرزندانتان باشید چون مدام کنار آن ها خواهید بود. به ویژه که اکثر این ماشینها دارنده طرحی به عنوان قفل نوباوه نیز می‌باشند.

• از سایر مزایای به کارگیری از ماشینهای لباسشویی زخم نرساندن به بافت جامه میباشد. در شرایطی که دقت کرده باشید پارچه لباسهایی که با روشهای سنتی شسته می شدند، بعد از مدتی کوتاه بافت خویش را از دست می دادند و زود از فرم می رفتند. این اصلی به لطف ماشینهای لباسشویی برطرف گردیده چون به الیاف و بافت پارچه به هنگام شستشو هیچ آسیبی نمیرسد و شما می‌توانید به قدمت لباسهای خویش بیافزایید.

• فعلا لباسشویی هایی در بازار جانور می‌باشند که خیر فقط در شستشوی با صرفه لباسها گوی سبقت را ربوده اند، بلکه با فناوری هایی که به آن ها افزوده گردیده است، موجبات یک معاش سهل و آسان را آماده کرده اند. مثلا در بخش اعظمی از ماشینهای لباسشویی از فناوری شستشو با بخار استعمال میشود که برای عده ای که حساسیت دارا‌هستند بسیار مطلوب خواهد بود. همینطور با فعال کردن خصوصیت اتو کشی آسوده که در اکثر ماشینها یافت میگردد، شما دیگر نیازی وجود ندارد کلی وقت خویش صرف اتو کردن لباسها کنید. و خصوصیت های دیگر که بیرون از دامنه این نوشته میباشد.

معایب ماشینهای لباسشویی درب جلو

• از معایب ماشینهای لباسشویی درب از جلو این میباشد که به جهت نوع استقرار موتور در ماشین (افقی) و نیز سرعت بالا به هنگام کم آب کردن لباسها، ساخت‌و‌ساز لرزش میکنند که اما با تبدیل ماشینهای لباسشویی به نوع دایرکت درایو ، این خلل تا حدودی رفع گردیده‌است اما لرزش (هر چندین بسیار معدود) این ماشینها با وجود موتور دایرکت درایو نیز غیر قابل انکار میباشد. ماشینهای لباسشویی تسمه ای به جهت وجود قطعات اضافه نسبت به هم نوع فارغ از تسمه خویش (از قبیل مبلغی ها و تسمه)، دارنده لرزش بیشتر و همینطور صدای بیشتری میباشند.

• موسسات تولیدکننده ماشینهای لباسشویی برای کاستن از لرزش و معیار صدای تولیدها خویش، از موتور دایرکت درایو به کارگیری کرده اند; ولی این تغیر موجب ارتقاء ارزش این ماشینها تا اندازه ای شد که تفاوت آن با ارزش هم نوعان تسمه ای خویش غیر قابل دیده پوشی به لحاظ می‌رسد. از سویی دیگر برای داشتن یک لباسشویی با غوغا و لرزش کمتر، شما ناچار به رداخت هزینه بیشتری می باشید. همینطور تعمییرات این نوع ماشینهای لباسشویی نسبت به ماشینهای تسمه ای شمارا متحمل مخارج بیشتری می نماید.

• درصورتی که ماشین لباسشویی شما دارنده اپلیکیشن هایی بر طبق شستشوی سریع (صرفه جویی در طول) میباشد، پس بایستی انتظار مصرف برق و ماده شوینده و آب متعددی نیز داشت که مصرف زیاد آب و برق در حین ارائه قبوض مربوطه از طرف نهاد های ذیربط و نیز به کارگیری بیش تر از حد شوینده درین حالات به هنگام خرید زود به زود شوینده قابل محسوس خواهد بود. از طرف دیگر شونده های ماشین لباسشویی نسبت به شوینده های دستی ارزش های بالاتری دارا هستند و برای تنظیم آنان نیز بایستی هزینه بیشتری را متحمل گردید.

• یکی از دیگر از معایب ماشینهای لباسشویی این میباشد که فضای متعددی را اشغال می نمایند و این در منزل هایی که دارنده مساحت زیرساخت یه خرده می باشند به وضوح قابل رویت خواهد بود. در‌این منزل ها در‌صورتی‌که تصمیم بر بده بستان دکورا سیون گرفته گردد، این فعالیت به لحاظ نقص‌ خواهد آمد چون برای انتقال و به جنبش درآوردن ماشین لباسشوی، همچون فریزر و اجاق‌گاز، به فضای متعددی نیاز میباشد.