سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تخصصصی برای برطرف نمودن خطاهای ماشین لباسشویی

در این مقاله به سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی و بروز سر صدا در ماشین لباسشویی در زمان های شستشو و یا سایر فرآیند دیگر میتواند علل مختلفی داشته و صداهای مختلفی از جمله تق تق، جیر جیر و یا سایر مفاد دیگر داشته باشد نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد که همگی آن‌ها دلایل خاص خود را دارا‌هستند.

1. یکی از دلایلی که میتواند باعث بروز صدا در زمان شستشوی لباس ها خواهد شد، داخل شدن برخی اشیاء به داخل گوشه و کنار شستشو به همپا لباس ها میباشد. گاهی ممکن می باشد سکه پول، دکمه های گران قدر خرقه، کلید یا سایر موارد دیگر با واکنش به دیواره های دیگ شستشو سبب ساز تولید این صدا شوند.

2. هر مورد از مدل های لباسشویی ال جی دارای ظرفیت محدود بوده و باید متناسب با آن، اطراف را با لباس های آلوده و کثیف لبریز کرد. گاهی ممکن هست اضافه کردن بیش تر از حد جامه به باطن دیگ باعث تولید صدا شود.

3. در پشت بدنه لباسشویی چندین پیچ و مهره وجود داراست که به خواسته هجران از جراحت رسانی به دستگاه در زمان شستشو نصب می‌شوند و در طی نصب دستگاه بایستی کاملا باز شوند. لذا در حالتی‌که که این پیچ ها را باز نکردید می‌تواند یک کدام از دلایل ساخت و ساز سروصدا باشد.

4. نحوه قرار گیری ماشین لباسشویی بر روی زمین نیز بسیار با اهمیت می باشد و باید به طور کامل و با ثبات بر روی زمین قرار گیرد. عدم داشتن ثبات لازم در ایستادن و تهیه نبودن اساس های لباسشویی می‌تواند باعث ساخت راز صدا در طول شستشو باشد.

روش برطرف کردن ایراد

1. نخست کارایی فرمائید دستگاه را متوقف کرده و داخل دیگ شستشوی و فیلتر دستگاه را به نیکی به حساب آوردن نمایید.

2. پیشنهاد میشود خرقه ها را در زمان اضافه کردن به دیگ به طور مناسب توزیع نمایید تا متعادل باشند.

3. در حالتی‌که با مورد ها فوق نقص‌ لباسشویی رفع نشد باید جهت احتساب آن، از یک تعمیر فعالیت و تکنسین حرفه ای یاری بخواهید.

روش جداگانه کردن صدای ماشین لباسشویی ال جی

ماشین های لباسشویی ال جی دارای صدا و آژیر های اختصاصی در طول فشردن کلید ها و همچنین در مواقع آغاز و پایان اپلیکیشن شستشو هستند.

لذا ممکن می باشد این صدا ها برای برخی از افراد ناخوشایند بوده و برای قطع کردن این صداها کافیست که دکمه های TIME DELAY و CREASE CARE را همزمان فشار دهید تا ترازو صدای دستگاه در دست گرفتن شود.