سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی کیفیت ساخت ماشین های لباسشویی

در امقاله به این ماشین لباسشویی دارنده اپ‌های متنوعی برای شست‌وشو میباشد. این اپ‌ها فارغ از زخم رساندن به خرقه آنان را به شایسته ترین صورت پاک شست‌وشو می دهند. این فرآورده در مجموع دارنده 14 اپ‌ی شست‌وشو میباشد نمایندگی لباسشویی الجی در مشهد و شما می توانید 11 نرم‌افزار‌ی انتخابی دیگر هم دانلود نمایید نرم افزار‌های ماشین لباسشویی ال جی را می توانید از روش تکنولوژی NFC و به یاری تلفن هوشمند خویش دانلود فرمائید. چنانچه می خواهید اپلیکیشن‌ی شست‌وشوی را تهیه و تنظیم فرمایید، صرفا کافی میباشد از دکمه‌ی ولومی تبارک دستگاه به کارگیری نمایید.

این ماشین لباسشویی دارنده یک پنل دیجیتالی لمسی میباشد که کاربری بسیار بی آلایش‌ای داراست. در حالتی که فراموش کردید لباسی را در ماشین قرار دهید می توانید به امداد امکان (Add Item) خرقه‌ها را به دستگاه اضافه نمائید این متاع مجهز به فناوری بخار میباشد که سبب ساز می‌گردد مواد حساسیت‌زا از در بین بروند. به‌علاوه، منجر می‌گردد خرقه‌ها کمتر چروک شوند. به امداد وضعیت شست‌وشوی سریع این دستگاه میتوانید جامه‌ها را در 14 دقیقه تخت‌گاز و بدون نقص بشویید.

یکی از دیگر از خصوصیت‌های این ماشین لباسشویی شست‌وشوی 6 حالته میباشد. این سیستم شبیه شست‌وشوی دستی میباشد. موتور Direct Drive یک کدام از موتورهای فارغ از تسمه و کیفیت خوب در بازار میباشد. این موتور سبب ساز میگردد این جنس صدای معدود‌خیس و لرزش نادر‌تری داشته باشد. بدین ترتیب قدمت ماشین لباسشویی تا حد متعددی ارتقا پیدا می‌نماید.

ویژگی ها کالا

• گنجایش: 8 کیلوگرم

• درجه انرژی: A+++

• سرعت چرخش موتور: 1200 بدور در دقیقه

نقاط قوت

• کیفیت خوب

• پباده سازی خوشگل

• صدای نادر

• نادر مصرف

• سیستم عیب‌یابی هوشمند

• شستشوی سریع در 30 دقیقه

نقاط ضعف

• ارزش نسبتا بالا

کالا بعدی که در‌این قسمت به معرفی آن می پردازیم، ماشین لباسشویی ال جی سبک WM-821NW میباشد. این ماشین لباسشویی با گنجایش 8 کیلوگرم محصولی مطلوب برای خانواده‌های میانگین یا این که پرجمعیت میباشد.

جایگاه‌ی مصرف انرژی این فرآورده A+++ میباشد و آرم میدهد که یک ماشین لباسشویی بسیار معدود‌مصرف به‌شمار می‌رود. این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم توربو واش (TurboWash) میباشد. این سیستم با استعمال از امکان آب‌فشان فشار قادر جامه‌ها را در برهه زمانی معدود و با مصرف بسیار نادر انرژی پاک می‌نماید.

در‌این کالا سرعت چرخش با قابلیت چرخش دیگ به چپ و راست تلفیق گردیده است. این زمینه منجر میشود کارایی دستگاه تا حد متعددی بهبود پیدا نماید.

بعداز آن‌که خرقه‌های خویش را در ماشین لباسشویی ال جی قرار دادید،‌ ماشین مجال شست‌وشو را به‌شکل اتومات گزینش می‌نماید. این وقت گیر پایه وزن خرقه‌ها تقریب زده می شود.

این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند میباشد. براین اساس در رفع اشکالات معمولی به شما امداد اکثری می‌نماید.